ralphsdotter

Alla inlägg under juni 2011

Av Ralphsdotter - 24 juni 2011 16:56

Men var är solen kikar försigtigt fram mellan skurarna.

Men väcktes av att solen sken på mej i morse.

   Lite midsommar blomster

   Jordgubbstårta mums 

       Trion i våxthuset.

Mums va det va gott med jordnötter men vi tar nog i från Knott.Så slipper vi skala själva.Ps lite dåliga bilder genom gallret.   20 års blomma med blommorOch den nysatta som jag vägrar klippa

ha det gött och trevlig midsommar alla kram Anna  





Av Ralphsdotter - 19 juni 2011 16:19

Vid dammen och hört på fågelsång

men datorn ville inte 

Va det inte att nätet försvan så ville inte bloggen.

           

Av Ralphsdotter - 16 juni 2011 19:25

Är alla tre på golvet Pavarotti mattar Dolly med frö-

hoppas de fattar tycke

 

Av Ralphsdotter - 16 juni 2011 18:10

Försök tre hoppas det funkar nu                                nu har knott Pavarotti och Dolly Parton flyttat ut

Av Ralphsdotter - 12 juni 2011 17:07

Tänk vad olika saker kan beröra än.

Jag och min älskade syster är ofta ute och traskar i skog och mark. Hon med sin lilla hund jag med min kamera.

Plötsligt en dag mötte vi en Viking i skogen fota mej fota mej. Skrek han och visst det ville jag gärna.

 

Han berörde mej och jag kunde inte sluta tänka på honom.

Akta dej för en flicka på häst så du inte blir platt som din padda tycktes han säga.

Dagarna gick och han bleknade bort i mina tankar nästa gång vi var där fotade jag honom igen.


 


När jag kom hem och förstorade kortet såg jag i bilden en pojke som skrek sitt döds skrik. Men när jag skulle visa min syster var han borta.



 


Han försvinner sakta men säkert min ståtliga Viking men en liten flicka syns bredvid på hans kort.

Tänk om han kunde talar till mej på riktigt.


Sen något annat som berörde mej såg i dag på facebook att en vän saknade sin syster och ner kom denna dikt från ovan.

Ha det bäst kram Anna


 

Översättning

Min hemsida

 

Vem är jag


Rapport från växthuset

Min blogg bild till er

 

 

Mina bloggkompisar

   

 

   

 

 

 

   

   

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards